ööhhm.... ?

okejj.....
nu är det ganska mycket jag har gjort som jag inte har bloggat om och jag kommer ihåg bara typ tre saker.
vi har i allafall varit i Öje. då tog vi med hästtransporten och lämna grejer på loppisen där och så hämta vi en cykel och stolar och ett bord.

innan vi va i Öje var vi på ridkurs. gick såååå bra för mig :)

vi har vart vid Vad-gropen och bada. Nemo bada också och han tyckte det var kul ;o jag kunde simma en bit utan att få panik ! :o fast det var typ en sjö eller nåt. :D jag är så stolt över mig själv ;)

ööhum........  vi har vart på skantzö och badat med mammas kompis .. typ...
kommer inte på nåt mer vi har gjort.....
men vi har iallafall gjort massa mer saker ....
/matildadahlgren

här kommer lite bilder....


Nemo badar hos margot :)


Nemo och jag är ganska trötta efter att ha sprungit runt .


lilla jag hos margot i öje :)





hade tråkigt x)


jag & Nemo vid Vad-gropen :)








min lilla cooolish hund ;)


HAHAHA xD fuuult !;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0