barnvakt

Igår var jag, Felicia och Marie barnvakt åt Moa, Ida, Oliver och Linus. Dennis och Jeanette skulle på fest så vi fick ta hand om barnen :) Asså dom barnen är ju så söta! Vi tittade på tre filmer: Laddat vapen 1(jätte kul), P.S I love you (lite deppig men ganska bra) och American Pie Band Camp(bra) Vi kom hem ungefär halv tre i morse, men kunde typ inte sova :/
Jag vaknade typ nyss och då låg jag och tänkte på när vi ska åka till Romme. Att någon kanske åker på mig så jag ramlar och bryter armen. Och kanske ett nyckelben eller något sånt. Haha! Lite konstig va!?

Igår tittade jag på Grown ups, den var jätte bra.
Och i förrgår tittade jag på Camp Rock 2 The Final Jam, Den var också bra, bättre än den första Camp Rock filmen. Den första var så deppig, tycker jag.
Men nu ska jag äta frukost och kolla på någon film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0