bara tre!

Emma och Elin sa igår att de typ skulle göra något, men att vi skulle på veta det idag. Elin hade redan avslöjat för mig att hon behövde en skrivare till det, så imorse sms:ade jag Jessica och sa att de skulle skriva ut inbjudningar till en fest. Så när de kom till mig innan skolan fick vi varsit kuvert med en inbjudan i. På min inbjudan hade de satt en bild som jag hatar, och de hade gjort mig till en häxa på bilden ;o Men inbjudningarna var till en halloween tjejkväll, och de sa att vi skulle titta på Scary Movie 3 som är min favorit av Scary Movie filmerna, vilken tur jag har ;) Men då är Jessica i USA så hon kan inte komma, men vi får försöka klara oss utan henne :(

Idag slutade Maryam i vårat band som vi gör i det där fördjupningsarbetet, för hon verkar inte vilja vara med och så gnäller hon typ hela tiden, så vill hon inte vara med så behöver hon inte det heller. Jag tycker att om hon ändå inte ville ha musik och göra band så behövde hon inte välja det från början. Men jag fattar inte varför hon var med oss och spelade i två veckor, och dagen innan vi ska spela in låten, vill hon inte vara med helt plötsligt.
Så nu är vi bara tre i bandet.
Men nu ska jag träna lite på gitarren och sen ska jag göra något annat, men jag vet inte vad ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

och du va lixom tvungen at smsa henne för att alla skulle få veta det i förväg ??

2010-10-14 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0