FÖRSENADE!

Kom nyss hem från stan. Jag var där med Emma och Jessica. Jag köpte typ bara en bh :) As snygg, tycker jag iaf. Jag, Jessica och Maryam kom försent några gånger i skolan idag. Först när vi hade musik på morgonen så trodde vi att vi hade det till tjugo över elva som dom andra dagarna. Då skulle vi gå upp till Svenne och be om hjälp så när vi kom ut från källaren så kom Emma och Karin med gympa kläder och en karta till orgenteringen(stav..) Så vi fick springa in till skåpen, hämta våra väskor och springa till gympan. Men när vi kom dit så sa Ulrika att vi inte behövde byta om eller någonting för att vi inte fick veta att vi skulle ha gympa då, så vi fick springa runt i skogen och orgentera(stav..) i jeans :) haha! Men sen när vi skulle tillbaka till gympa salen så kom vi försent igen -.-
Jag tor det var något mer vi kom försent till men jag kommer inte ihåg vad...
Men nu ska jag gå ner och äta
Blog u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0