jersey shore

Ligger i sängen och kollar på 'Jersey Shore. Igår var vi på Ikea, där köpte jag lådor till mitt rum. Sen köpte ett par nya skor. Idag var åkte vi till något ställe i Fellingsbro där vi köpte gardiner till mitt rum också :) Sen åkte vi ehm till mormor och åt och sen åkte vi hem till pappa. Sen åkte vi med pappa och Marie till Mattias och Maria för att träffa min nya lilla "brorson" Emil, som är den sjätte som jag är "faster" till nu. Efter det lämnade vi amanda hos mamma, sen åkte vi och handlade och sen hem för att äta middag. Och nu ligger jag här i sängen och tittar på tv :) Skola imorgon som vanligt. Då ska vi börja med fördjupningsarbeten. Jag, Jessica och Dina ska valde musik så vi ska starta ett band  som vi ska ha i två veckor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0