no pictures!

Jag kunde inte ta kort eller filma för att jag har inge minne kvar på mobilen, så emma skulle filma och skicka men det blev inte bra så det vart ingen film eller bilder. Men det var elva stycken med. Det var; Hakim, Forkan, Dahat, Araz, Azar, Mehdi, Micke, Calvin, Sergon och de andra kommer jag inte ihåg. Men Calvin kom tvåa, och Micke kom etta. Kommer inte ihåg vem som kom trea. (a) Men jag tyckte att Hakim skulle komma etta. Han hade lila typ clownperuk såg det ut som, sen hade han en jätte kort (snygg) klänning och ett par högklackade skor som jag aldrig skulle kunna gå i! (som  också var snygga) Och har gjorde värsta dansen xD
Men nu ska jag gå och ta in monster hunden :)
Blogulater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0