saknar dig! <3

Kom hem från Elin för typ en eller två timmar sen. Nu sitter jag och chattar med Jessica som är i USA! Hon skickade finaste texten till mig :) <3

saknar de man kan göra med dig, sitta och prata, skratta ihäl fast man överlever och de underbara stunder man önskar kunde vara lite längre... drömma bort och sitta och skratta åt Deisie på lektionerna fast hon inte fattar  någonting. Gå på stan och gå till provrummet och visa kläderna för varandra. Ja de enkla sakerna kan göra allt till en bättre plats. Så nu vill jag säga till dig. Du gör den här jorden en ljusare plats att leva på, och jag älskar dig för den du är     
kommer alltid att göra för du har en stor del av mitt hjärta hos dig
och du köpte de inte för pengaar du köpte de med din kärlek

love you Jessica <3<3
Saknar dig mycket!
Om en vecka blir jag glad igen, när du kommer tillbaka :) <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0