prov ;o

Orkade inte blogga igår. Och inte dagen innan heller, visste inte vad jag skulle skriva heller. Vi har jobbat hela veckan med bandet, utom igår när vi skulle ha skoljoggen. Dom skulle skjutsa ut oss till en äggfabrik typ hemme hos mig, och dumpa av oss så vi skulle få gå hem. Men det regnade så mycket så vi fick vara i skolan och kolla på film. Vi tittade på Troja och några andra kollade på en film som hette typ Tsosti eller något annat konstigt. Troja var en krigsfilm med Brad Pitt och Orlando Bloom. Den var väl ganska bra men vi såg inte slutet på den.

Vi har so prov idag om politik och massa sånt. Asså jag hatar politik och såna grejer. Kan ju vara för att jag är sämst på det och inte fattar någonting alls. Men jag vet iallafall vad statsministern heter och det är väldigt duktigt av mig tycker jag ;) Näh.. men så himla trög är jag inte att det enda jag vet är vad statsministern heter.

Nu har vi matte, men vi slutar om två minuter och då ska vi ha so-provet.
Men det kommer fler inlägg efter skolan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0