angående "mitt nya rum"

Hej!

Som ni vet så skrev jag i förra inlägget att jag ska framkalla bilder som jag kan ha i mitt nya rum!

Så här är det. Jag, mamma och Amanda ska flytta! Vi ska flytta till ett ställe som ligger strax utanför Romfartuna!
Det är tre hus på tomten. Ett hus som vi kommer bo i, en vedbod och en gammal skola som vi inte vet vad vi ska ha den till ännu.
Jag är helt förälskad i huset! Det är ett kök, ett matrum, ett vardagsrum, tre sovrum, två toaletter(plus något äckligt dass:O), en källare med tvättstuga, pannrum och någonting mer.
De rummen jag och Amanda ska få är väldigt små, men jag älskar dom!
Det är renoverade kattvindar i de rummen. Alltså.. Jag kommer få en walk in closet! Fast en väldigt liten. Men det går att gå i den. Alltså en walk in closet ;)

Vi ska flytta 1 December men kommer nog få huset någon vecka tidigare! :D

Jag lovar att lägga in bilder eller en video så ni får se huset :) Förhoppningsvis kan jag visa er hur det ser ut innan vi har packat upp och efter. Och med föshoppningsvis menar jag, om jag kommer ihåg det! :)

Men nu ska jag sleepa!
Pis änd löv!

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Fin blogg! Ta åt dig av dessa ord!



Har frågestund på bloggen, så ställ gärna en fråga!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Frida.

2011-08-15 @ 00:25:40
URL: http://www.atfridasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0