snart är det dags att börja skolan igen

Hej allihopa!

Idag åkte jag hem till pappa! Sen har jag inte gjort något efter att jag kom hit.
På Onsdag börjar skolan! Som sagt så är det första gången i mitt liv som jag ser fram emot att börja skolan! Det är ju en helt ny skla och allt! På Torsdag ska vi vara på Djäkneberget och göra något och på Fredag tror jag att vi ska vara där igen. Sen på Måndag är det skolfotografering! Jobbigt! Och på Tisdag och Onsdag är vi lediga, för då ska vi ha startsamtal. På startsamtalen ska vi få våra busskort, våra datorer och så. Torsdag och Fredag är uppstart liksom. Och sen på Måndagen veckan efter så börjar själva skolan :)


Det finns en sak som jag faktiskt saknar med skolan. Jämt, vilken skola jag än går i. Det är allt man gör med kompisarna. På ett helt sommarlov skrattar jag lika mycket som jag gör på en vecka när vi är i skolan. Så jag gör så sjukt mycket mer roliga saker med mina kompisar när vi är i skolan. Så jag ser verkligen fram emot det :D

Imorgon ska jag cykla hem till mamma för att hämta min jacka, mina skor och framkalla lite bilder! Och de bilderna ska jag ha på väggarna i mitt nya rum!!! :D
Berättar mer om det nya rummet i nästa inlägg! :)
Copyright på alla bilder - Canon EOS 500D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0