bilder från min BIRTHDAY!

Hej!

Jag sa ju att jag skulle lägga in bilder på grejerna jag har fått. Jag sa att jag skulle göra det dagen efter min födelsedag. Men så blev det inte...
Har inte bloggat på ett tag, och den här gången vet jag faktiskt inte varför.
Är hos mamma nu så för att lägga in bilderna måste jag hålla på och krångla med två datorer, massa sladdar, USB minnen och grejer.

Nu har jag precis krånglat klart, så här har ni bilderna!
En skateboard, tröja och en assnygg Johnny Depp hunk tavla :)

1500kr, en liten blombukett, en parfym, tre förpakningar med lösnaglar, nagellack, örhängen, halsband, ringar och två brieostar(inte på bilden). Tror inte att jag her glömt något nu :) Juste, fick ett keyboard fodral av mamma när jag köpte keyboarden :)

Tårtorna!



Försökte ladda upp videon med kläderna från Ellos och Halens, men det går inte!!
Blir så irriterad.



GoodBye! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

söta tårtor^^



vi måste ses snart^^

2011-08-03 @ 13:00:16
URL: http://flyawayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0