de har väl inte glömt bort mig?!

God morgon!

Ska snart hoppa in i ducshen. Men först ska jag testa lite kläder och se vad dagens outfit blir.

Idag ska vi åka hem till Dennis och Jeanette för att fira Oliver som fyller två år. Grattis Oliver.



Idag är det ju 21 Juli och det betyder att det är 9 dagar kvar till min födelsedag!
Men jag har typ panik!
På min födelsedag kommer det komma gäster och vi har inte bestämt någonting om när de ska komma, vad vi ska ha för fika. Alltså ingenting! Till exempel vad vi ska fika brukar vi bestämma långt innan, och nu har jag ingen aning.
Och vet vad som mer gör att jag får panik?!
Ingen har frågat vad jag önskar mig! De brukar alltid fråga långt innan jag fyller år. Amanda frågade för hon ska åka bort och hon tänkte att hon kunde köpta någonting där. När jag sa till mamma att ingen hade frågat, så frågade hon. Och när jag sa en sak till pappa som jag önska mig, då frågade han om det var något mer.

Så nu är jag så sjukt panikslagen och lite deppig...


Kommentarer
Postat av: M *

- awh vad söt!

2011-07-21 @ 17:02:22
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: jeanette

Tack för idag... =)

2011-07-21 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0