en vecka i världens ände

Som ni vet så var jag i Öje förra veckan, så nu tänkte jag uppdatera er om vad som har hänt.

Söndag: Vaknade, åt frukost, packade och åkte runt tolv. Stannade vid Statoil i Fagersta och köpte glass, åkte förbi en motorcykel olycka och sen kom vi fram när klockan var tre, fyra. Inte en så händelserik dag.


Måndag: Mamma tvingade upp oss klockan åtta :( Vi åt frukost, gjorde i ordning oss och så åkte vi till Lybergsgnuper. Men jag säger bara Gnupin. Det är ett av bergen i världens ände.Vi gick upp hela vägen, sen satt vi på en sten, fotade, tittade på utsikten och sen gic k vi ner och åkte tillbaka till stugan.
Sen gick vi till hamnen så Nemo fick bada, sen till serveringen och åt glass och sen gick jag och Amanda till kyrkogården och tittade på gravstenarna. Det är sjukt många där som var frå våran släkt.
Vi åt med mormors kompis och sen blev det korssord resten av kvällen. :)




Tisdag: Vi åkte till Malung med det blev inge shoppong som det var tänkt. Det regnade och åskade och en blixt slog ner i Vansbro så det blev strömavbrott i hela Malung, Öje och några andra ställen.
Sen blev det bara en hemmakväll med korssord och wienerbröd :)

Det enda jag kommer ihåg från de tre sista dagarna var att vi var och åt hos mammas faster Margot på Torsdagen och att vi åkte hem på Fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0