Nemos nya haircut

Igår var vi på sista utställningen med Nemo och efteråt, när vi kom hem så rakade vi ner honom helt!
Trodde först att han skulle se jätte rolig ut, men han blev jätte gullig!

Ibland brukar mamma låta honom springa upp till mitt rum för att väcka mig. Så mamma berättade att imorse gjorde han det (fast jag var hos pappa) och började leta efter mig.
I mitt rum har jag ju en garderob längs en hel vägg och det är spegel dörran på garderoben. Så mamma berättade att Nemo hade sett sig själv i spegln och såg att det var en annan hund där som han började skälla mot.

Förut när han såg sig själv i spegeln brukade han skälla, men sen kanske han fattade att det var han för han har inte skällt något mot spegelbilden sen dess. Och nu när han knappt har någon päls kvar så börjar han igen. Han är så gullig! :)

Före:


Halvvägs: (han ser ut som en sån där disco människa från typ 80 eller 70 talet med utsvängda byxor)


Efter:


Visst blev han väl gullig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0