visa electron

Hej allihopa!

I Fredags kom mitt efterlängtade Visa Electron! Men jag har i och för sig inga pengar på det och vet knappt hur man använder det, men jag älskar det ändå! :) Det är så fint :') hahah.

Snart får jag mitt ID-kort också. Ska få ett sms sen är det bara att gå till banken och hämta det.
Jag ogillar bilden till ID-kortet kraftigt! Jag ser helt drogad ut. TRor jag var påväg att blunda när kameran blixtrade och att det är därför jag ser ut som jag gör på bilden. Eller så kanske jag bara ser allmänt drogad ut.



Copyright på alla bilder - Canon EOS 500D

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vore kul att höra vad du tycker om min nya header :)

2011-07-25 @ 20:32:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0