He is born that way!

Idag på bildlektionen så blev jag såå glad!
Tre tjejer i min klass höll på att snacka skit om en kille i klassen (J).
Sen när J kom in i klass rummet så höll de på att reta honom för något (hörde inte vad de sa).
Och då blev han så arg att han tog en stol och kastade det hårdaste han kunde mot dom, men de hann undan...
Jag blev så glad för att han "sa ifrån"!
Dom har ingen rätt att snacka skit om honom och reta honom. He is born that way!


De där tjejerna har inget liv. De snackar skit om allt och alla, tittar alltid på oss med bitchblick, de tror att de är något speciellt.

Om någon av de tjejerna läser det här inlägget så har jag bara en sak att säga(ni vet vilka ni är)!

Ni är så sjukt patetiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0