VIP!

Hejsan!

Har haft skoljoggen idag.
Vi åkte buss ut till Äggboden som ligger nära där jag bor hos mamma. Där dumpade de oss och så fick vi gå eller springa tillbaka till skolan. Jag och Jessica sprang tillsammans och det tog ungefär 52 minuter, vet inte hur långt vi sprang...  Vi sprang nästan hela vägen.

På ett ställe på den vägen är vägkanten sne och där sprang jag, så min fot blev sne. Sen när jag gick upp på den plattare delen av vägen så var foten fortfarande sne. Och det är den fortfarande :( Gör ont!!


Ikväll är det iallafall musikfest i vid Domkyrkan, det är en konfirmations grej, för att det är "Inte Som Du Tror" :)
Så dit ska jag, Jessica och Karin ikväll, vi har VIP armband vetni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0